Aquest any l'Escola d'Estiu de Glosa es trasllada a la casa de colònies "Mas Miravall", a Juneda (les Garrigues). Allà ens allotjarem, anirem a la piscina, farem els àpats i les activitats de l'escola.

L'escola comença el dimarts 16 de juliol, però es podrà accedir a la casa a partir del dia 15 a la tarda.

Mas Miravall

Afores S/N, 25400 Juneda, Lleida

COM ARRIBAR-HI:

En Tren:

A Juneda hi arriba el tren! Així doncs, també us podeu plantejar aquesta opció. Si fos el cas, podeu demanar-nos que us vinguem a buscar a l'estació.

En Cotxe:

Passeu la primera rotonda de Juneda, feu la baixada, i, just passar la segona rotonda, gireu a la dreta direcció carretera de Castelldans. Seguiu la carretera i, després de passar el pont de l’AVE a 1,7 km, trenqueu cap a un camí a l’esquerra que ja està senyalitzat fins a Miravall.